Kommer ni ihåg den lilla Justin?

Kommer ni ihåg den där duktiga Justin, han som lade upp massa video klipp på youtube när han sjöng? Han som var så duktig på att sjunga, hans charm och hans underbara röst. Jag har inte tänk så mycket på honom sen jag såg hans videoklipp för några år sen, och nu hittar jag ett inlägg på Amir's (gaybloggaren) blogg:



Ja, ni ser ju själva. Oj, tänkte jag. Jag har ju hört hans låtar flera gånger osv, men jag har aldrig trott att det var han!
Jag "upptäckte" honom med det här klippet:



Och det här är hans kändaste låt:

Justin Bieber - One Time
Ni har väl också hört den här låten antar jag? :)
Men visste ni att det var han som sjöng?!

Jag blev faktiskt helt förvånad, haha.
Nej nu ska jag sova, vi får se om det blir skola imorgon men jag tror det.
Puss godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: Transan/Jonas

/Svar/ tack så mycket <:

2010-01-18 @ 17:49:04
URL: http://transan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0