Hiss&diss





Glee. Tv program som sänds på tv4, har sänds där hela dagen idag! Jag har kollat på det förut några gånger, och idag när jag kom hem efter skolan satt jag som klistrad vid tv och kollade på 3 avsnitt i rad :$ Nej men de är bra!

Smyckena på www.c*******.se. Otroligt fina smycken och piercingar där, funderar på att beställa hem en därifrån nu faktiskt! Anledningen till att jag inte nämner hemsidans namn är för att alla kommer köpa därifrån då.. suck.
Blev tipsad om sidan av Therese Larsson!


Den här funderar jag starkt på att beställa hem! ♥






Navelpiercing..
Jag vet, nu dissar jag mig själv! Men ALLA verkligen, har navelpiercing nu.. Nu är det knappt så att jag tycker det är snyggt längre, för alla går ju runt med det nu. Snart finns det nästan inga kvar som inte har det, det suger.. !!! +alla jävla fjortisar som har de som inte ens passar i det också!

PUSS

Kommentarer
Postat av: twindal

jag förstår vad du menar precis felicia.. :/ men tillräckligt många hade det innna du tog det, acceptera bara läget.. jag tror att det har blivit som en självklarhet för folk tyvär, man vill ju att det ska vara speciellt...

Men du passar i det! :*

2010-01-07 @ 22:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0