Godmorgon


bild från somras.

Godmorgon allihopa! eller nja, kanske lite sent att säga godmorgon.. Gårdags kvällen blev faktiskt väldigt bra och mysig. Först tog jag mig ett varmt och skönt bad med bubbelmassage osv, gjorde inpackningar och ansiktsmasker, rakade benen, kollade på let's dance, gjorde tacos, smsade med lite folk, fixade naglarna, kollade på film och sedan sov jag. Det var faktiskt sjukt skönt och mysigt att vara själv hemma, jag hade ju sällskap av mina cpkatter och smskontakt med folk. Det blev faktiskt en toppen kväll! :)

aj säger jag bara, en av mina katter är galen i köttfärs så när jag stod och stekte köttfärs till tacosen hoppade han på mina ben hela tiden och försökte klättra upp. haha, lilla cpkatt.. gud va damp jag fick :)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0