Uppdatering om vad som har hänt.



Sry för jätte dålig uppdatering!


Lite uppdatering om vad som hänt:
- Vi vann 1 av 3 matcher i dm
- Vi spelade som aldrig förr på dm, de bästa vi spelat?
- Vi var nära att gå till semifinal.
- Min höft gjorde ont som fan så jag överbelastade den och försöka "tänka bort" smärtan så då fick jag ont i ryggen istället.
- Jag har ont överallt just nu.
- Jag är väldigt trött på dig.
- Jag va jätte hängig nyss men nu är jag på bättre humör på grund av någon.
- Jag ska duscha nu egentligen men jag är så jävla trött så jag orkar inte, gör de snart antar jag.
puss ♥

Kommentarer
Postat av: lollo

okej :P

tack för svaret :)

2009-10-19 @ 20:54:24
URL: http://blondinsalollo.blogg.se/
Postat av: maria

låter som att bara negativa saker har hänt :(?

hoppas du haft en bra dag iallafall :)

kram

2009-10-19 @ 21:16:43
URL: http://phamthannga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0