Min framtid



Nu ska jag berätta lite om min framtid, enligt mig.

Om ett tag kommer jag flytta till ett annat land, t.ex USA. Där ska jag jobba ett tag och sedan gifta mig med en rik snubbe, sen sticker jag med pengarna och lever mitt liv på ett fint och lyxigt ställe i Karibien. Där bor jag i en jätte fin villa vid havet med stor pool, betjänter och egen strand. Där bildar jag familj, jag skaffar en jätte snygg pojkvän och efter ett tag gifter vi oss och skaffar två små barn. Sen lever jag där i hela mitt liv, rik som ett svin.
PUSS! ♥

Kommentarer
Postat av: JESSICA

sv: nej:) vet det känns som det men det var två år sen :/ var brunett då, var inte det den här sommaren och förra:(

2009-10-15 @ 20:10:10
URL: http://josselio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0