Idol - Bäst just nu

Jag kollar ju såklart på idol, och nu bloggar jag lite i pausen.
Jag ska börja med att säga att jag är jätte glad! Jag är helt tagen av programet och idolerna, dom är as grymma!
Fast dom grymmaste just nu som har sjungit är Erik, Reza (som jag absolut inte gillade förut!), Calle (som jag inte heller gillade förut!) och Erica.






Deras framträdande var helt underbart, man blev så glad och full av energi bara av att kolla på det.
Reza, henne har jag aldrig gillat. Men idag! Idag tog hon fram framfötterna och jag såg henne som en riktig stjärna, vilken utstrålning och vilken röst! Samma sak med Calle, jag tyckte han va jätte tråkig förut men nu är han riktigt spännande att kolla på, det händer alltid någonting nytt!
PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0