På hemgång

Just nu är jag hos mormor och morfar, jag har nyss slingat håret. Det blev väldigt ljust och jag är absolut nöjd. Jag har inte hunnit blogga i helgen för jag har haft fullt upp! och det kommer jag att ha ett tag nu, jag är fullbokad ;)

I fredags kom jag hem vid tre och bara chilla, sen va jag på lucia träning och sen va jag med Ellinor på stan resten av kvällen.

Klockan 11 åkte jag hemifrån i lördags, då åkte jag till Mariestad och kollade på när Tim spela hockeymatch. Jag kom hem vid 8 tiden och då åkte jag direkt till Nora för att träna till talangen med tilde, linn och jossan. Sen var jag kvar på gårn med rasmus.

Jag sov i Nora inatt så jag kom hem vid halv ett då jag åt mat hos mormor och morfar. Nu är jag fortfarande kvar här, jag har tittat på film och slingat håret, skit nöjd! (y)
Nej men nu ska jag åka hem!
puss på er sötisar! :* ♥

Kommentarer
Postat av: amanda

var du i mariestad?!?!?!?!? det är nästan hemma hos mig ju! :D nästa gång ni åker dit så får du höra av dig så tar jag tåget dit så träffas vi i mariestad :DDD <3<3<3<3<3

2009-11-15 @ 18:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0