Eget repotage på onsdag?


Bild från tidningen den 13 december 2008, nyhetsartikel om LuciaTalangen.
Jag och Tilde vann ju allt, hihi.
Ser ni mig? ;)


Dagen har vart sådär.. Det började bra med praon som faktiskt var super bra! Jag fick göra massa saker, bl.a. fick jag göra en notis som antagligen ska vara med i tidningen i veckan. Imorgon ska jag gå på möte med Barn- och Utvecklingsnämnden. Efter det ska jag till tandläkaren.. igen! På onsdag ska jag på "uppdrag" och göra ett alldeles eget repotage som ska vara med i tidningen m.m. Det är riktigt kul faktiskt!

Jag fick som sagt gå tidigare p.g.a. tandläkarbesök, så nu är skiten borta! Nu är mina tänder fiiina (a)
Efter det var det innebandy träning och det gick inge bra alls. Ingen komentar om det, än så länge..
PUSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0