15 år i eliten



Hahah fina bilder i know ! ;) not

Aja, dagen har väl varit sådär faktiskt. Den började inte bra men det blev faktiskt bara bättre. Jag var lite depp i början av dagen men sen blev det bättre tack vare några oförväntade samtal från en del. Men innan de tog jag faktiskt svinis vaccinet. Det var självaste Johan Rapp som tog sprutan på mig också, tihh läskigt? Nej han är ju jätte snäll och så va han faktiskt jätte duktig! Det kändes ingenting faktiskt.  Efter sprutan och samtalen var det dags för kemi prov och det gick oförväntat bra det med! Sedan rättade Mats mitt prov direkt så jag fick veta resultatet på en gång. 38/40, MVG! Supernöjd är jag! Då fick jag penna och sudd som belöning eller vad man ska säga, av mats.

Fick lite presenter i morse också. Det var väl inget sådär jätte spec oså, men de bästa var nog den stora rosa playboykaninen! Annars var det lite småsaker som smink m.m. Jag får mer nu när släkten snart kliver in i huset!

Förresten, glömde berätta att jag fick en grattis kram av min favorit lärare i morse också, MATS <3
PUSSSSSSS ♥

det var som jag trodde.. dålig vän, som fan

Kommentarer
Postat av: Elin

GRATTIS=D<3333

2009-11-17 @ 18:56:19
URL: http://lillihappyme.blogg.se/
Postat av: MizthaNguyen

fin blogg :)

2009-11-17 @ 22:30:12
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/
Postat av: Josefine

Du hade bara tränat sista dagen :O Bra jobbat ;D

<3

2009-11-19 @ 15:13:52
URL: http://josefineandreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0