"Svar på tal"

En del har faktiskt frågat mig:

Svar: Jag vill inte vara fast vid en stil, det är därför jag provar andra stilar ibland. Och jag tyckte faktiskt också om den stilen, men jag vill variera mig lite. Angående mina läppar har jag lite problem med dom. Dom blir helt frasiga och torra ibland, därför använder jag inte läppstift nu. Jag hoppas dom bättrar sig!


I nuläget.
Jag kan inte påstå att jag ingår i någon sådär "stil" vad som gäller mitt utseende, t.ex fjortis stil m.m. Jag har på mig det jag tycker är bekvämt och jag sminkar mig väldigt enkelt (foundation, rouge ibland, mascara).




Med mittbena. Jag gillar det, hah. Jag tror jag ska ha så imorgon faktiskt.
why not liksom? :)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0