Gymnastik..



Imorgon är det julavslutning på skolan, och som vanligt ska några gymnaster visa upp sig. Eftersom våran förra gymnastikgrupp lades ner bestämde vi att vi alla gamla gymnaster skulle träffas igen och träna. Så nu har vi tränat några gånger och vi ska vara med på julavslutningen. +att två eller tre? lärare ska vara med oss, jätte kul!

Vi tränade mycket idag, och gud vad kul det var. Även fast jag har en viss rädsla för vissa saker, men jag övervann mina rädslor ändå. Jag är rättså känslig för såna saker, eller jag är rätt känslig för mycket.. hah

Jag kommer ihåg i sjuan då jag älskade gymnastik, jag sa alltid att "gymnastiken var mitt liv". Men sedan efter ett tag när vi bytit tränare flera gånger tröttnade jag, och lade av..

Så som sagt, imorgon kommer alla (nästan?) gamla gymnaster vara med på julavslutningen! Jätte kul! :D
puss ♥

Kommentarer
Postat av: Joachim

tack detsamma:) love rosA tjejen:D Allt bra med dig?

2009-12-17 @ 21:40:50
URL: http://cityboys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0