God jul mina vänner!

Bror.


hah mitt hår är inte så kort! Min min på den här bilden är inte särskilt fin så då tänker jag inte bjuda på den, heh.

God jul allihopa, jag hoppas alla har haft en helt underbar jul!
Det har iaf jag. Det här var nog den bästa julen på länge! iaf i presentväg.. hihi.

Dagen började bra, pappa fyller ju år så vi går upp tidigt och firar honom. Sedan öppnar vi paket som var i julstrumpa och äter en mysig julfrukost med julskinka. På dagen åkte vi iväg till farmor och farfar och var där enda till klockan fem. Där åt vi mat, delade ut julklappar, spelade spel och bara pladdra på. Det var kul att se att mina julklappar kunde röra så mycket, det är väldigt rörande för mig med då. Så det kom en tår eller två, men gud vad värt det var!

Sen åkte vi hem, delade ut våra egna paket och åt mat och spela buzz. Sen efter det blev det film, Miss Marsh (?). Haha sjuk film!

Jag tänkte berätta lite mer och mina presenter i ett annat inlägg.
Puss på er allihopa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0