Gladare än gladast!

Just nu sitter jag här och bara ler, livet är så bra just nu!!
Igår blev det som sagt ingen julkonsert för mig eftersom jag inte kan sjunga med min dåliga hals. Istället följde jag med mamma, pappa och morfar till oskarshamn för att kolla på match och hämta hem tim. Haha, liiiiite dåliga är vi bara, vi åkte bara 7 mil åt fel håll! usch usch, satt i bilen i 10 timmar igår.. Men det va väl värt de. Nu är Tim äntligen här i hemtrakten.

Nej men nu ska jag slänga mig i duschen och sen äta mat hos mormor och morfar. Senare idag blir det att fira jul med älsklingarna!
HAPPYYYYYYYY KISSES ♥

Kommentarer
Postat av: jessica

haha lyckade ni är fillan ;p<3

2009-12-21 @ 12:27:12
URL: http://josselio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0