Bilder från sjuan

Jag hittade lite gamla bilder när jag letade på den där "gymnast bilden".
Gud vad jag saknar dom gamla tiderna.
Åhh, jag älskar min klass! Jag kan inte fatta att vi redan har gått tre år tillsammans? Jag kommer näst intill dö när vi slutar, iaf gråta som fan! Nu när vi känner varandra som bäst ska vi splittras..





Då var jag blond, haha. Gud vad jag förändras, tycker inte ni?

Bild från sjuan, 07-08


Bild från åttan, 08-09


Bild från nian, 09
inte ny bild, men jag tar aldrig foton på mig själv längre.. :s

Ser ni skillnad? :)
Jag ser as mycket skillnad iaf, men ni kanske inte ser/sett mig varje dag. Jag har ändrats mycket över huvudtaget..

nu måste jag sova! puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0